Ніва тур Карпатами. Частина ІІ

Отчеты и не только, о путешествиях и экспедициях.

Модератор: serzh

Сообщения: 117
Зарегистрирован: 11 май 2011, 11:52

Ніва тур Карпатами. Частина ІІ

Сообщение Romi »

Не встигли ми провести учасників першої групи, як вже зустрічали учасників другого туру. Деякі з них пересікалися прямо на кордоні, про що випала можливість самому переконатися. Хоча не всі автомобілі в нас роз’їхалися - залишилася одна ніва з Австрії, друга з Німеччини і двоє наших вірних екіпажів і Литви – Джимнік та Самурай.
Изображение
Друга группа нівоводів була представлена в наступному складі: Свіжа ніва, всього 9 місяців, АБС, на Marix Lion (протектор Сімекса, Федіми), друга ніва з ліфтом підвіски. Вона вже в нас була минулого року, хлопець просувається в правильному напрямку. Навіть міні лебідка встановлена! Третя ніва була звичайною, але досить таки великими колесами. Розмір на жаль не встиг зафіксувати. Виглядала не погано. Ну і лебідка в неї була не хоч яка, а 12 000! Це для двох нів і запасом. Крім того, як виявиться пізніше, і в неї розкатка з пониженим передаточним числом. Четверта ніва була звичайна, 195 колеса. І більше нічого, крім перезавантаження авто. В ній подорожувала сім’я з двома дітьми, багажник на даху. Все під зав’язку. Цю групу зустрічали на Словацько-Українському кордоні. Крім цих двох автомобілів до нас тримали курс ще два автомобіля із Республіки Словенія – Ніва, яка теж у нас була минулого року і Тойота 80-ї серії. Вечором всі зібралися в готельно-ресторанному комплексі «Золота Підкова»
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
В цей час дві ніви попереднього туру зализували свої рани в поблизу розташованому сервісі. Коли вони зустрілися вечором біля столу, то була досить кумедна ситуація, одні чисті, без клопотів, а інші брудні і вимучені. Невеличка пауза і сміх… Але цей сміх був знаковим…
Отож, ранком по класичній програмі о 9-00 збір, невеликий брифінг-інструктаж, і курс на Мукачево. Скажу на перед, їхати із людьми які вже були минулого разу, набагато легше. В них уже є набутий мінімальний досвід керування автомобіля в реальних умовах бездоріжжя. В Мукачеві робимо заправку пальним, звідки вся група бере курс на м. Свалява під супроводом Джимніка, якому я передав естафету. Ну що, перший пішов! Я поїхав на центральний речовий базар м. Мукачево – ГІД. На одній ніві лопнув бачок гальмівної рідини. 1-0
Изображение
Изображение
Изображение
По дорозі біля сан. Карпати доганяю колону, звідки їдемо в Сваляву. Придбавши необхідні продукти харчування на декілька днів, їдемо далі по маршруту, а саме на смт Воловець. По дорозі робимо зупинку для купівлі різного роду сувенірів на пам’ять. На все це тратимо хвилин 15-20. А по переду нас очікує затяжний перевал Латірка. Всі долають його, крім перевантаженої зеленої ніви із сімє’ю. Виникли проблеми в охолодженні двигуна. Температура дуже швидко дійшла до критичної межі. Це на асфальті. А нам потрібно підніматися на вершини полонин, та й погода видалася досить таки спекотною. Але це перша половина дня. Взагалі то неділя досить багатогранною видалася як в плані технічних моментів, так і в плані дорожньо-погодних.
Побігавши з бубном кругом ніви, продовжуємо рух і спускаємося в смт. Воловець, де виявляється було якесь святкування із масовим гулянням місцевого населення. Звісно, куди нам потрібно було їхати, дорога була перекрита. Працівники ДАІ дають нам підказку і ми вирушаємо в об’їзд.
Изображение
Изображение
Ну що, прощавай асфальт! Розпочинаємо свій підйом на г. Плай, де розташована метеостанція. Дорога видалася вкрай запиленою. Видно що тривалий час не було дощу. Саме в цей момент парило вкрай міцно. І нутром відчував, що після такої спеки може бути раптова гроза, яка є надзвичайно небезпечною на вершинах полонин. Але це пізніше. Поки ми виїжджаємо за межі смт. Волівця. Перед ділянкою де дорога буде розпочинати стрімко набирати висоту знаходимо ділянку, де навіть ця тривала спека була безсилою. Навіть важко уявити що тут діється після проливних або тривалих опадів….Всі машини одна за одною стараються лівим краєм дороги оминути густі болотні ванни. Тільки у Гінтаса кермо не поверталося, весь час чітко прямо тримав курс. Але сили були не рівними… Густе болото міцно взяло в обійми Самурайчика. Настільки міцно, що проводка на лебідці почала плавитися від навантаження. Але потихеньку, спільними зусиллями учасників і активної роботи по натягуванню тросу лебідки Самурайчик знову на твердій поверхні!
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Продовжуємо підніматися, долати метр за метром набираючи висоту. Дорога була легкою. Декілька калюж по дорозі практично не робили жодних перешкод. Але тим, які вже були минулого разу або які залишилися з попередньої групи. А новачки набивали собі перші шишки досвіду. На деяких траверсних ділянках дорога взагалі була майже ідеальною!!! Ні колії ні ям, як македонський асфальт на трасі Київ-Чоп .
Изображение
Доїхавши за мешу лісу, виїжджаємо на полонину. Біля руїн будови (призначення якої мені не відоме), робимо невеличку фотосесію і продовжуємо рух до наміченої цілі. Їдучи замикаючим, не втримався від можливості скоротити собі шлях і піднятися в лоб. Поруч мене зупинилися ще дві ніви, які думали за те саме що і я. Блокуємося і розпочинаємо штурм першими. Підйом був таки крутим. Це зрозумів десь на середині. І головною проблемою було те, що під колесами було дрібне каміння яке абсолютно не трималося на поверхні пересущеної землі. Машина заїхала на межі. Почав відчувати відсутність запасу потужності. І це на парах 4.44. Другою за мною пішла на штурм ніва із понижено розкаткою. Але заїхала тільки за третім разом. Другої пониженої не вистачало, а перша надто повільна.
Изображение

Изображение
Третя ніва передумала і пішла в об’їзд. Біля метеостанції робимо невеличку зупинку. Вимушену. На Самурайчику знову ламається задня ресора, яка була заварена. Але не правильно…
Цим часом мої передчуття починають реалізовуватися. Інтенсивними темпами починає насуватися гроза. А ми їхати не можемо. Швидко стараємося зафіксувати задній міст на Самурайчику.
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Коли вже все завершили, почав капати дощ. Скажу я вам, каплі були ще ті. Від одної каплі розліталися бризги на пів лобового стікла. Швидкими темпами починаємо прямувати в напрямку лісу. Але до нього кілометрів 3-4. Саме перед заїздом в межу лісу десь недалеко від нас мав вдарити грім. Грім був такої сили, що відчувалося аж як зашкварчало. І їдучи посліднім, страх посилювався. Попереду мене їхав Самурай із зломаною ресорою, швидкість якого була набагато повільнішоє від авто, які були попереду. Отож ми були в кінці всієї колони. Досягнувши межі лісу, почав лити дощ, який плавно переріс в град. Град був настільки міцним і великим, що все навкруги миттю почало біліти. Ще через якусь мить на дорозі з’явилися струмочки. Спуск обіцяв бути в перспективі цікавим.
Дорога таки швидко дійшла до правильної субстанції. Але колій як таких у нашому розумінні не було, тому без проблем спускаємося на дорогу яка йде повздовж заліної дороги.
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Звідти беремо курс на с. Вовчий. Дощ в нижній частині був значно більшим. Калюж виявилося дуже багато. Декілька разів перетинали річку. Вода була не глибокою, і всі без жодних проблем проїжджали її.
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
По дорозі робимо зупинку на заміну колеса на Самурайчику, оскільки запаска в діаметрі менші ніж ті що стоять на авто. Це була в нас вимушена міра, оскільки колесо практично весь час терло в кузов. І за цей час воно зазнало істотних пошкоджень.
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
А хтось в цей час ласував плетеним сиром і запивав пивом…
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Минувши Сваляву, беремо курс на с. Березники. За селом знаходимо гарну полянку поруч із річкою. До неї ми доїхали вечором, коли вже почало темніти. Швидко розбиваємо табір, вечеряємо. Дехто повен сил сидів біля вогню, а дехто вже тиждень насидівся… Одним словом, я пішов спати. Завтрашній день виявиться одним із найскладніших за всі дні поїздок. В технічному плані.
Ранок біля річки - це в самий раз. Відразу просинаєшся. Скупавшись в холодній, освіжаючій воді, відразу приходиш до себе. Доки відремонтували машини (система охолодження на зеленій ніві, ресора на самураю, в Тойоти поворотний кулак, в мене карб, який натягнув у себе купу бруду через шнорхель.) Одним словом стартували о 12-00.
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Цей день, як відзначив раніше, виявиться само важчим як для техніки, так і для основної частини групи. По плану в нас підйом на гору Стій. Дорога йде в нижній частині повздовж річки, яка її весь час розмиває, залишаючи за собою тільки каміння. Основна частина машин була в нас перенавантаженими. Рух по цій ділянці дороги весь час супроводжувався міцними ударами елементів підвіски і кузову о це каміння…
У мене порвався сайлент-блок переднього амортизатору. У одного із учасників виявився серед запчастин весь амортизатор. Дає в користування, за що подяка! Три ніви отримали пошкодження правого крила. Всі в одному місці. І ніхто не звернув на це увагу коли воно сталося.
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
По дорозі на зустріч їдуть Шишиги, Урали, Зіли. Везуть із полонин заготівельників чорниць. В селах людям важко заробити, а це один із не поганих заробітків. За день можна заробити якусь копійку. Але робота далеко не легка…
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Наступна зупинка. На новій, дев’ятимісячній ніві появився якийсь тріск в районі заднього мосту. Списуємо його на контакт задньої правої пружини із солдатиком (є таке на ніві. І сліди цьому були). Але воно виявилося не так… У нас вже зя’явився моно привід… Але за це ще ніхто не знав. Доїжджаємо до військових казарм. І тут як пішло… Кожен підходить до мене і починає ділитися тим, що щось у поведінці машини не так, у когось масло почало текти, в інших якісь звуки… А я ще перед цим впав і травмував на нозі палець. Але не звернув увагу, болить, ну і що? Пройде! Ага, а тут я вже ходити не можу. Вирішив роззутися і подивитися, що там таке. А там палець аж почорнів, запух. Гематома виявилася сильною. Думаю, ну все, як мінімум тріщина. Але на біль не було часу. Кожен просить консультацій і допомоги. Розділяємо групу на підгрупи, які можуть їхати, а які не дуже. На М-ці діагностика виявила порвані сателіти заднього мосту. Приїхали. Власник у відчаї… ADAC попросту сюди не доїде. Власник синьої ніви, який мені дав у користування амортизатор, приносить із своєї машини новий, у коробці самоблокуючийся диференціал. Теоретично все можна зробити. Але часу треба багато раз, по – друге треба відрегулювати пару. Цього з нас ніхто не знав. Роблю дзвінок в автомагазин, звідки висилають маршруткою на Сваляву цілий редуктор. Ми доїхали до місця, звідки тільки но розпочинаються гарні панорами гірських вершин. Стоїш і бачиш, що воно поруч, залишилося всього декілька сот метрів. А з іншого боку повно технічних проблем у учасників туру. Вирішуємо що робити. Монопривідна ніва однозначно має спускатися. Редуктор їде. Машину потрібно розбирати. Ділимося. Ремігіс веде всіх бажаючих до вершини гори Стій, а ми спускаємося до базового табору за с. Березники. В м. Свалява колега по приводу, Едік, зустрів наш цінний вантаж. Отож, я вирушаю до нього, а це близько 20 км. вбитого асфальту. Коли вже їхав по цій дорозі, тоді згадав, що не можу вже тиснути педалі ногою – біль в пальці була дуже міцною. Вже навіть думав звернутися в лікарню. Але якось минувалося… Повернувшись до базового табору, а це було приблизно 20-30, перед мно постала картина «Бородіно» Одна ніва задом на пеньках, друга правою передньою стороною, третя лівою… Не біда, якось там вирішиться. Починаємо збирати ніву і пошкодженим редуктором. Вона само більше постраждала. Ставлю його на місце, збираю ліву пів вісь – хлопці праву.
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Вечером плани в нас міняються. Справа в тім, що ми планували піднятися знову на Боржавський хребет, але із сторони с. Березники і доїхати до полонини Кук. Там наші шляхи мали розділитися з нашими литовськими товаришами на Джимніку і Самураю. Плани в нас помінялися через відсутність пального в достатній кількості. А заправка знаходилася за 15 км. в одному напрямку, але жахливих доріг. Тому порадившись, приймаємо рішення їхати по цій дорозі один раз із курсом на смт. Міжгір’я.
Доїхавши до роздоріжжя в с. Керецьки, зупиняємося і прощаємося. За 10 днів вони для нас стали наче рідні… Але життя йде, і в нас цього разу шляхи розходяться. Попрощавшись, їдемо по чудовій, вбитій дорозі. Відверто кажучи, відрізок дороги с. Керецьки – с. Довге просто шокував іноземців. Вони просто розгубилися і не знали як їхати: дехто їхав прямо, гальмуючи перед кожною ямою, дехто маневрував із сторони в сторону. Одним словом, повне не розуміння того, як по таким дорогам можна їхати. І як тут взагалі люди можуть їздити. Ця ділянка дороги стала критерієм всього туру. Благали, хоч куди, тільки не по таким дорогам. Та воно й зрозуміло чому.
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
В смт. Міжгір’я робимо послідню дозаправку паливом і беремо курс на с. Колочава, звідки запланований в нас підйом на пол.. Красну. Планував проїхати до середини полонини і заночувати під горою Темпа. Але цей тур відзначився для мене повним перечерпуванням всіх планів. Все йшло експромтом, мусів виходити із того, яка була конкретно у нас ситуація. Отож, доїхавши досить швидким темпом до с. Колочава, повний оптимізму і віри в те, що всі негаразди позаду, в тому числі біль на травмованому пальці, звертаю з свіжо прокладеного асфальту до річки, зупиняюся. Накінець-то, завітний важіль пониженої переводжу в належне положення і вперед через річку, і до гори, по кам’яним переступам піднімаюся і зупиняю авто з боку. Для деяких автомобілів полегшуємо завдання, викладуючи каміння для більш легкого долання цієї ділянки. Після мене піднялися дві ніви і на тому рух закінчився. На послідній замикаючій ніві вийшли ладу підшипники задніх напів осей. Як по замовленн, в обох розсипалися підшипники, витекло масло, колеса бовтаються. В мене пропала віра в те, що ми накінецьто зможемо повноцінно завершити тур. Третій день і ніяких панорам, ніяких цікавих ділянок бездоріжжя. Тільки технічні несправності, пошук запчастин і ремонти. Це мене дуже гнітило, вибивало із попередніх планів. Але що зробити було, реальність вимагала йти в перед, і нас нічого не залишалося, як боротися з технічними проблемами. Я розвертаюся і їду в пошуках потрібних запчастин. В Колочаві нічого потрібного не виявилося. Беру курс на сусіднє село і як на диво, завітні підшипники із кільцями в мене в руках. Повернувшись до місця нашої дислокації, забираємо Мішою пів вісі і їдемо в пошуках місцевих майстрів. Знаходимо приватний автосервіс. Вся робота майстра полягала у наданні нам труб для набиття підшипників та в розігріванні кілець лампою. Все інше ми робили. Ну і звісно, розрахунок… Вартість майже як на офіційному сервісі. Ну, у нас варіантів особливих не було. Повертаємося, збираємо все до купи і продовжуємо підніматися, точніше, розпочинаємо. Але було зрозумілим, що до запланованого мною місця ночівлі, попросту не можливо буде доїхати завидна. Крім того у нас наступна поломка попереду
Изображение
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
На синій ніві потік задній тормозний циліндр. І до того дуже інтенсивно. Одноначно, ми не могли продовжувати подальший рух з такою поломкою – на цій ділянці гальма мають бути на всі 100%, оскільки полонина Красна виділяється ти, що дорога проходить по вершинам гір довжиною в 38 кілометрів. А це нескінченна кількість підйомів та спусків. Але благо, в цій ніві, яка допомогла мені амортизатором, в якій був в запасі диференціал, виявився і тормозний циліндр. Доки хлопці міняють його і прокачують гальмівну систему, ми розбиваємо наш третій табір. І розбиваємо його в прямому розумінні, на дорозі. Іншого варіанту в нас не було. Далі полянки закінчувалися. Води не було. А тут поруч річка протікала, і крім того, чудовий вид на долину Колочави. Небо тримало над нами похмурі хмаринки, чере які де не де проглядалося чисте небо.
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Ранок видався сонячним. Але досить вітряним і прохолодним. Зібравши всі речі, продовжуємо свій «рем-тур». Виїхавши за межі лісу, починають відкриватися чудові краєвиди. Швидко доїжджаємо до ретрансляційної вишки. За нею нас очікує один із найкрутіших і затяжніших підйомів.
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Підйом видався не складним – було сухо і всі без проблем піднялися. Але вітер на вершині був надзвичайно пронизливим і міцним. Це все сприяло швидкому очищенню ранкового неба від хмар. А це нам на руку!
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Сообщения: 16512
Зарегистрирован: 01 дек 2009, 22:58
Контактная информация:

Re: Ніва тур Карпатами. Частина ІІ

Сообщение Portada »

Нет слов! :co_ol: :bra_vo:
Portada
Сообщения: 3928
Зарегистрирован: 09 окт 2010, 15:51

Re: Ніва тур Карпатами. Частина ІІ

Сообщение Pavloff »

Хороший отчет :co_ol:
Хоть и сложный в техническом плане(поломок).
Жду продолжения. :a_g_a:
Аватара пользователя
Администратор
Сообщения: 18713
Зарегистрирован: 01 дек 2009, 22:05

Re: Ніва тур Карпатами. Частина ІІ

Сообщение Magellan »

Класс! :co_ol:
Аватара пользователя
Сообщения: 712
Зарегистрирован: 12 дек 2009, 20:39
Контактная информация:

Re: Ніва тур Карпатами. Частина ІІ

Сообщение Леонид »

Красотища, :co_ol:
http://www.niva-club.net/gallery/album.php?album_id=85
ВАЗ2121 стандартный рез. 29й МТ КМ2
Аватара пользователя
Сообщения: 776
Зарегистрирован: 01 июн 2010, 11:47

Re: Ніва тур Карпатами. Частина ІІ

Сообщение Кай Крапивник »

Нет слов, одни эмоции!!!
Молодцы!)

Надеюсь третья часть не за горами)
Аватара пользователя
Сообщения: 245
Зарегистрирован: 20 сен 2012, 22:26
Контактная информация:

Re: Ніва тур Карпатами. Частина ІІ

Сообщение игорьок »

Romi писал(а): продовжуємо рух і спускаємося в смт. Воловець, де виявляється було якесь святкування із масовим гулянням місцевого населення
це був День Коломийки,мое рідне місто,і мені здаеться що я вас бачив на обізні!
класний тур :co_ol: !!!)
Якщо робити все правильно,то ніхто й не запідозрить що ти взагалі щось робиш!
Аватара пользователя
Сообщения: 1050
Зарегистрирован: 07 июн 2011, 15:38

Re: Ніва тур Карпатами. Частина ІІ

Сообщение bluehorse »

Romi
:bra_vo: :bra_vo: :bra_vo:
Женщина должна быть любимой, счастливой, красивой! А больше она никому ничего не должна.
Люблю вязать, свяжу что угодно кому попало http://fandango.io.ua/
Сообщения: 117
Зарегистрирован: 11 май 2011, 11:52

Re: Ніва тур Карпатами. Частина ІІ

Сообщение Romi »

Всім гарно дякую за позитивні відгуки! Попереду ще буде продовження. Час, - його завжди не вистачає. Постараюся до кінця тижня все завершити.
игорьок писал(а):
Romi писал(а): продовжуємо рух і спускаємося в смт. Воловець, де виявляється було якесь святкування із масовим гулянням місцевого населення
це був День Коломийки,мое рідне місто,і мені здаеться що я вас бачив на обізні!
класний тур :co_ol: !!!)
Ну, думаю що іншої групи того дня не було. Хоча ні, брешу. На горі Плай чоловік, який працює на метеостанції сказав, що зранку звідти спустилася група Чехів на тойотах, яких ми зустріли за с. Березники.
Pavloff писал(а):Хороший отчет :co_ol:
Хоть и сложный в техническом плане(поломок).
Жду продолжения. :a_g_a:
А ще більш важким був у психологічному плані. Люди подолали 1 000 - 1 500 км. щоб чогось побачити, а тут три дня тільки поломки і ремонти. А так як всю цю кашу я заварив, то дуже переживав за атмосферу в групі. Але забіжу на перед, згодом таки ми подолали бар'єр технічних негараздів, і почали наганяти втрачене.
Сообщения: 3928
Зарегистрирован: 09 окт 2010, 15:51

Re: Ніва тур Карпатами. Частина ІІ

Сообщение Pavloff »

Romi писал(а):згодом таки ми подолали бар'єр технічних негараздів
:co_ol:
Аватара пользователя
Сообщения: 1432
Зарегистрирован: 26 сен 2011, 17:54
Контактная информация:

Re: Ніва тур Карпатами. Частина ІІ

Сообщение chubik »

Автору зачет за упорство и умение преодолевать трудности организаторства.
Я бы хотел тоже проехаться по Карпатам. Но уже в следующем году, наверно.
Аватара пользователя
Сообщения: 245
Зарегистрирован: 20 сен 2012, 22:26
Контактная информация:

Re: Ніва тур Карпатами. Частина ІІ

Сообщение игорьок »

Romi писал(а):Ну, думаю що іншої групи того дня не було.
груп із нивами точно не було! :)
Якщо робити все правильно,то ніхто й не запідозрить що ти взагалі щось робиш!
Сообщения: 117
Зарегистрирован: 11 май 2011, 11:52

Re: Ніва тур Карпатами. Частина ІІ

Сообщение Romi »

Тоді це ми були! :)
Аватара пользователя
Сообщения: 245
Зарегистрирован: 20 сен 2012, 22:26
Контактная информация:

Re: Ніва тур Карпатами. Частина ІІ

Сообщение игорьок »

Romi писал(а):Тоді це ми були!
:a_g_a:
треба вам було поіхати через Вербязький перевал,і спуститись на Воловець)
туди дуже часто іздять групи на джипах і квадриках)
Якщо робити все правильно,то ніхто й не запідозрить що ти взагалі щось робиш!
Сообщения: 117
Зарегистрирован: 11 май 2011, 11:52

Re: Ніва тур Карпатами. Частина ІІ

Сообщение Romi »

Їдемо далі!
Дочекавшись всіх на вершині, мовчки із Мішою сідаємо в машину і їдемо в сторону від центральної дороги, а саме, до вишки, яка мала в свої часи стратегічне призначення. Вона всіх манить. Два роки тому назад ми хотіли спробувати власні можливості в її підкоренні, але на жаль через обмаль часу прийшлося відмовитися від даної задумки. Цього разу, ми нікому нічого не казали, просто дочекалися коли піднялася послідня машина і взяли на неї курс. З далеку, звичайна вишка, не така то й висока. Але це хибне враження, яке на фоні величі і масштабів гірських вершин паплюжить її розміри. Опинившись під самою вишкою, починаєш розуміти її велич, дивуватися як її зробили. Вся конструкція з’єднана масивними болтами і гайками. Всього на ній є 13 ярусів. Отож, доїхавши до її підніжжя, мовчки виходимо з машини, вдягаємо рукавиці і розпочинаємо підйом. Міша стартував першим, я слідом. Спочатку так собі, може бути. До першої площадки доходимо без запинок. Стартуючи на наступний проліт, звертаю увагу, що драбина низу не зафіксована. Ну і що, роки. І вона стоїть. На середині, коли вітер починає мене хитати з нею, стає зрозуміло, що так само як знизу, але вже відламано, вона приварена і зверху. Потім доходять в голову такі категорії як вага самої драбини висотою 8 метрів, моя вага, постійні коливання і виснаження металу… Але розум це обробив і виключився під тиском адреналіну. Продовжуємо далі підйом. Я піднявся на третій прольот. Тут і вирішив зупинитися. Міша дойшов до п’ятого, але теж зупинився – не міг дихати. Справа в тому, що вітер був сильним на підніжжі гори. А тут ми на вершині полонини, та ба, мало того, ми ще й на вишці, піднялися на непогані 30-40 метрів. Може й більше. Шкода що не взяв навігації собою. Відчуття дуже різношерсті відчуваєш в той момент. Доходячи до площадки між прольотами, кажеш собі, все достатньо. Далі не піду. А постоявши, оглянувши навкруги, в низ і вверх, де бачиш нескінченну конструкцію, автоматично ставиш перед собою наступне завдання – ще один прольот. І так можна йти до самої вершини. Вцілому, слова цих відчуттів не передають. Це треба випробувати. Шкода, що вітер нам завадив у досягненні наміченої цілі. Але і це результат, і який би він не був, він для нас став корисним. І ми ще вернемося сюди.
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Отож, після спроби здійснити задумане, вертаємося до місця де очікували всіх учасників які один а одним піднімалися на вершину полонини, беремо курс на с. Усть Чорна. До неї приблизно 38 мальовничих, місцями цікавих кілометрів. Дорога абсолютно краща ніж в деяких населених пунктах. Просто їдеш і милуєшся красою Карпат. В деяких місцях зустрічаємо вантажівки, які вивозять сюди людей для заготівлі чорниць.
Одне місе все ж таки вимагає підвищеної уваги. Але в даному випадку, нам потрібно було спускатися, а не підніматися. Будь ми їдемо в зворотньому напрямку, ще один редуктор би потрібно було як мінімум. Кам’янистий, спуск досить крутий. У нової ніви не вистачало кліренсу, і спускаючись в низ вона перед собою нагрібала купу каміння, через яке потім проскакувала.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Саме в цей час коли ми спускалися, переганяли отару овець в кількості приблизно 600 голів. Робота у пастухів важка. Оплата практично йде натурою, тобто тими ж вівцями, а саме їх м’ясом. Власник синьої ніви попередньо їдучи сюди, взяв із дому не потрібні їм теплі речі і приві сюди метою віддати тим, хто має в цьому потребу. І коли пастух отримав це в подарок, то був дуже приємно здивований і вкрай вдячним. Сам принався, що на теплі речі особливо грошей не має, а вони їм дуже потрібні…

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Отож, далі наша міні експедиція продовжує рух. Старався їхати повільніше, щоб і сам мав на кінець то можливість фотографувати і щоб наші гості теж щось бачили, щоб мали на пам’ять чудові фото і згадку про українську швейцарію…

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Кам’янистий підйом на г. Климова, долаємо досить легко. Каміння досить велике і при високій швидкості на них авто звісно починає скакати. Виграє той, у кого вище передавальне число в трансмісії. Але всі без запинок піднімаємося. І знову зупинка на фотосесію. І ці часті зупинки нікого не дратували. Кожен і задоволенням виходив із авто і фотографувався, ділився враженнями. І враження ці відрізнялися від тих, які ми мали три попередні дні. Цей день для цієї групи видався самим мальовничим із всіх попередніх. Ми вперше їхали вершинам за послідні три дні. На полонину Красну в нас пішов фактично весь світловий день. Нам нікуди було поспішати. Ми просто їхали собі в задоволення.
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
І все ж таки ми знайшли його!!! Від нього не міг встояти власник на Тойоті, і щирим серцем плюхається в густе болото. І на його превеликий подив, калюжа довжиною якихось 8 -10 метрів ловить його авто. Болото було дуже густим…. Відразу з’явився до болі любимий мені запах горілого болота і запах дизеля в перемішку. Не подумайте що я не сповна розуму, але цей запах багатьох ціпляє. Це для джиперів CHANEL 5! Після великого подиву і невдалих спроб, чіпляємо його за дизельну ніву яка його витягує. Після тойоти були і наступні бажаючі у спробі власних сил, всі проїхали, але по гребню який алишився від тойоти. Тільки Грегор на диельній ніві вирішив за компанію піти по колії. Але дива не сталося, доїхав доти доки доїхала тойота і теж упинився, бесило крутячи колесами. Аналогічним шляхом доставляємо ніву на тверду поверхню.
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Изображение

Изображение
Проїхавши кілометрів 3 від цього болота,робимо наступну зупинку. Ні, не через технічні проблеми, які стали нам символом цього туру, а з метою показати учасникам цієї групи умови проживання і побуту вівчарів на полонині. В цьому місці є досить велика кількість поголів’я овець та кіз. Хоча їх ми цього разу не застали, але один вівчар знаходився на місці і від щирого серця запросив всіх як до столу поласувати бринзи і вурди, так і розповісти про умови проживання, тонкощі виготовлення бринзи та вурди. Діти в той час гралися із малими цуценятами… Одним словом всі цікаво і із захопленням відійшли від сьогоденного перебування в автомобілях.
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Поступово дорога починає спускатися, з кожним метром знаходимося все нижче й нижче. Незабаром доїжджаємо до межі лісу і відразу приймаємо рішення за розкладання наступного табору. Не дивлячись на те, що вище лісу завжди набагато холодніше ніж нижче, воно вартує того: видно як заходить сонце, а ранком є можливість зустріти схід сонця. І краєвиди спонукають до більш приємного відпочинку.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Виявляється місце нашого відпочинку було визначним із точки зору історії. Тут давно проходив кордон коли Закарпаття було в складі Чехословаччини. Про це свідчив стовпчик, яких в нашому регіоні ще можна знайти.

Изображение

А це план нашого завтрашнього дня.
Изображение
Полонина Апецька. На ній я ще не мав можливості побувати. Цей тур, як відзначив раніше був туром ремонтів і експромтів. Вести за собою 9 автомобілів у ті міста, де жодного разу не бував досить таки делікатна справа. Маршрут може бути легким, а може і виявитися надзвичайно складним. Втілювало надію те, що порадився із друзями які мали можливість там бувати, і розповіли про деякі нюанси. Але в цілому складнощів у нас не мало виникати. Отож, завтрашній день для мене був новим, новим у плані маршруту. І це придавало мені якоїсь бадьорості. Адже коли ти їдеш вперше по різним місцям, ти отримуєш нові враження, враження які вказують на те, що ти йдеш вперед і відкриваєш для себе в якійсь мірі новий світ.
А так виглядав довгоочікуваний всіма «бограч» у приготуванні Міши. Дехто не стидався і підходив по три рази ласувати ним… Щось проголодався, треба йти перекусити….
Изображение
Після смачної вечері ми мали деякі елементи цивілізації, а саме «плазму» у вигляді натягнутого брезенту і передивлялися зняті нами фільми.
Изображение
По середині в нас палав такий вогник.
Изображение
Він нас зігрівав, адже навкруги дув досить не слабий і пронизливий вітер. Сидіти цього вечору мені біля вогню дуже сподобалося, адже це був перший день, коли ми не брали в руки інструментів для обслуговування авто. Крім того, весь день ми повноцінно провели, а саме їхали, фотографувалися і мали культурну програму. Отож, цей день був для нас вдалим. А завтрашній день…
… «наша песня хороша, начинай сначала!». Але про це пізніше.
Сообщения: 3928
Зарегистрирован: 09 окт 2010, 15:51

Re: Ніва тур Карпатами. Частина ІІ

Сообщение Pavloff »

Изображение


Аж слюнки потекли. :ny_tik:
Сообщения: 16512
Зарегистрирован: 01 дек 2009, 22:58
Контактная информация:

Re: Ніва тур Карпатами. Частина ІІ

Сообщение Portada »

Pavloff писал(а):Аж слюнки потекли.
+1 :-)
Portada
Аватара пользователя
Сообщения: 245
Зарегистрирован: 20 сен 2012, 22:26
Контактная информация:

Re: Ніва тур Карпатами. Частина ІІ

Сообщение игорьок »

красотище)) :bra_vo: :bra_vo: :bra_vo:
Якщо робити все правильно,то ніхто й не запідозрить що ти взагалі щось робиш!
Сообщения: 117
Зарегистрирован: 11 май 2011, 11:52

Re: Ніва тур Карпатами. Частина ІІ

Сообщение Romi »

Ранком просинаюся під натужний рев двигуна ЗІЛ 131, який вивозить збирати яфини місцевих жителів. Але це приблизно 4 година ранку. Все ж таки о такій порі вже розвидняється в горах. Подрімавши ще 2 години, просинаюся, оскільки весь час думки про те, що нас чекає попереду, якою буде дорога і що нам вона при піднесе?
Поснідавши, всі досить швидко збираємося і розпочинаємо спуск до с. Усть Чорна. Дорога тут досить вузька, серпантинна. І якщо буде підніматися якась вантажівка, прийдеться нам досить важко. Але все обійшлося, зустрічного транспорту не було і ми повільним, спокійним темпом з’їзджаємо до села. В селі вирішу заправитися пальним при виїзді з села. Не встиг аправитися, як наступна поломка. На синій ніві потік з іншого боку задній тормозний циліндрик. Цього разу вже в резерві його не було. Вирішуємо заглушити його, вкрутивши на трійнику який на задньому мосту, заглушку. Вкручую, і тройник розслоюється наче пластилін. Глушити весь задній контур – не варіант. Потрібно шукати необхідні запчастини. Варіантів не має, їду в центр села на пошуки трійника і тормозного циліндрика. За 15 хвилин необхідні запчастини в мене. Повертаюся і розпочинаємо збирати все до купи. Процес тривав біля 20 хв.
Изображение
Изображение

Изображение

Изображение
Дорога від Усть Чорної до Дубового, дай Бог таку в Межигір’ї і Конча Заспі. Німці казали що в них такої не було дороги навіть тоді, коли совєти Берлін брали.
В Дубовому зупиняємося закупити деякі продукти харчування, і закінчуємо свій off-road на асфальті і розпочинаємо on –road на бездоріжжі. Дорога стрімко починає підніматися і виводити нас за межі населеного пункту. З кожним метром розпочинають знову з’являтися чудові краєвиди, долина Дубового, навколишні гори. Дорога май1же до самого підніжжя полонини була вкрита асфальтом. Але це ще за радянських часів. Тепер звісно, за часів незалежного дерибану все руйнується.
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
В межі лісу знаходимо невеличке болотце, всі радісно в нього плюхаються, дехто старається оминути його.
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Виїхаши за межу лісу, відкриваю для себе наступну полонину – Апецьку. Краса Карпат заворожує! Вершини кожної із полонин відрізняються одна від одної. Враження які дарує вершина гори, яку відкриваєш для себе вперше – не забутні. Думаю мене зрозуміють ті люди, в кого випадала така можливість. Сама дорога на полонині не викликає якихось складнощів. На вершині біля хресту робимо зупинку для фотосесії. Хмари над нами знаходилися досить низько, і при цьому були хмурими. Моментами було таке відчуття що простягнувши руку, досягнеш їх. Я в свою чергу думав, щоб ці хмари чим швидше розвіялися.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Завершивши нашу 15-ти хвилинну фото паузу, продовжуємо рух далі. А далі в мене по плану був спуск на долину Кобилецької поляни, звідки планував попасти на Чорний Ліс. Приглянувши по карті приблизний маршрут, починаємо спускатися з пол.. Апецька.
З самої вершини, спуск іде звичним темпом, пологий, але далі, доїжджаємо до меші полонини, звідки стрімко починається спуск. Дорога йде серпантином, який взяти за першим разом не вдається, потрібно здавати на зад. Під колесами рихле каміння, яке додає свого ефекту. Але всі повільно здійснюємо спуск до межі лісу, де дорога під ще більш стрімкішим кутом іде в низ. Тут каміння вже більше, але теж рихле. Спуск весь час на першій пониженій із витиснутими гальмами. Інакше не виходило. Спустившись із цього схилу, стає зрозуміло, що дорога йде не в тому напрямку, якому планував їхати. Але, сама по собі вона була дуже наїждженою, що говорило про те, що тут дуже часто їздить техніка. А тому й проблем не має в нас виникати. Ну, раз ідемо не туди, то вже так і бути, кудись тільки нас має вона вивести.
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
А дальше по дорозі ми натрапили на болото. Якісне. Його могло бути й більше, оскільки альтернативні шляхи об’їзду були. Якби ми їхали тут після дощу, то було б значно цікавіше. Справа в тім, що на зад ми б не повернулися – в суху погоду там є де розім’ятися. А попереду теж декілька затяжних глиняних підйомів. Але на даний момент ми біля болота. Отож, достатньо надихавшись пилу, більшість учасників без вагань бере курс проїзду через болото. Але знайшлося й три екіпажі, які взагалі були без «гальм». Річ у тім, що попереду була якісна ванна, з слідами явно не легкових авто і яка вже повністю зазеленіла. Першим на штурм цього болота поїхав Грегор із Словенії на ніво-дизелі. І він проїхав практично до виїзду, не вистачило буквально двох метрів – автомобіль повис на корягах яких там виявилася не мала кількість. Лебідкою підтягнувся і виїхав.
Другим на штурм поїхав Томас, якому саме більше із всіх бракувало болота. Для його Тойоти це було в самий раз! Вона була у своїй стихії. Як і він, про що свідчило повне задоволення обличчя. А що нам потрібно? Ми ж ті самі діти, які в дитинстві з машинами гралися в піску та калюжах. Тільки іграшки стали дорожчими. Третім ниряє Якоб, який від болота отримав ейфорію і забув, що воно спричиняє всі проблеми для ніви. Але він заради цього ж їхав сюди. Всі інші тільки спостерігали за шоу, але не наважувалися на такий крок.
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Завершивши наші «цілющі» процедури, продовжуємо рух. Погода була в самий раз, сонечко, білі пушисті хмари і попереду Свидовецький масив. Поступово під’їжджаючи до нього, постає питання про місце ночівлі, адже на вершині полонин не дуже зручно – не має дров для вогню, та й свіжу вато. А нам цього разу це не дуже підходило, оскільки з нами були діти. Перед самим виїздом на полонини зупиняємося на перешийку, з якого маємо чудову панораму і заходом сонця в районі долини Дубового. І східної частини нас прикривають могутні гори. Ця ніч видалася для мене самою комфортною. Комфорт полягав у розумінні того, що всі отримали те, на що розраховували. Ніч біля вогню була дуже дружньою, всі відчули моральне задоволення проведеним днем, тижнем. Це була наша послідня ночівля разом в горах. І кожен це чудово розумів. Ніхто не зважав на те, що було прохолоднувато, на те, що всі вже були виснаженими. Не помітно ми досиділи до 4-ї години ранку. До цього, всі були чужими, а на цій ночівлі кожен з нас відверто міг поспілкуватися про ті чи інші моменти життя.

Изображение

Изображение

Изображение

Ранок видався із кришталево чистим небом, теплим вітром і деяким сумом із розумінням того, що це послідній день туру. Потихенько збираємося і продовжуємо подорож Карпатами. Відразу за лісом розпочинається підйом на хребет. Піднявшись, нас очікують приблизно 30 мальовничих кілометрів. По дорозі зустрічаємо вівчарів, яким роздаємо залишки нашої провізії, робимо зупинки для фотографування і просто насолоджуємося тим, що відображає в нашому розумі зір.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Ось так не помітно пролетіли два тижня в зовсім іншому світі, де не має метушні, яка нас переслідує кожного дня. Ми жили просто, щоб жити і насолоджувалися чудовою природою, чудовою погодою яка нас супроводжувала протягом двох тижнів. Нові знайомства, нові люди, нові краєвиди, нові вершини. Наступного року, ми знову продовжимо захопливі подорожі на Нівах по Карпатам.
Всім хто тим чи іншим шляхом, але надавав нам допомогу і підтримку, а також дочитав до кінця, виражаємо подяку.
Сообщения: 16512
Зарегистрирован: 01 дек 2009, 22:58
Контактная информация:

Re: Ніва тур Карпатами. Частина ІІ

Сообщение Portada »

Изображение
Не страшно было? :du_ma_et:
Portada
Ответить

Вернуться в «( UA ) Путешествия - Экспедиции»